söndag 13 november 2011

Produktiv dag.

Idag tog lilla jag sovmorgon till 11.15. ¨
Gick sedan upp och bryggde mej kaffe och rostade några mackor.
efter detta tog ja mig en kort promenix förbi bankomaten sen upp till gymmet för att köra ett pass för axlar och bröst. sen såklart lite mage som alltid. Direkt efteråt blev de en promenad ner till kvantum som tar ca 1 timme med handling och allt, för att fixa hem lite förnödigheter så man klarar sig i kylskåpet tills pengarna kommer in.

:) nu är jag precis hemkommen och ska aldeles strax slänga mig i en dusch för att sen få käka lite mat .
Ikväll blir de True Talent final med nordan . men innan hon kommer ska ja ta och fixa lite med cvt. Kan ju vara en fördel att bli klar med det också.

Imorgon börjar nämligen en ny era. Upp halv 6 på morgonen för att käka och dricka kaffe, sen iväg till gymmet, snabbdusch där , sen introduktionsseminarie i stan. dags att vända rätt dygnet och ta tag i mitt liv (Y) de giller vi. godisfritt ska de vara med mer eller mindre en månad framöver :)

Om du känner dig fit, om du tänker att du är det - kommer det då bli lättare att vara det?
Det känns så iaf. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar