fredag 18 november 2011

He's gonna get in you and wear you to prom. . .

De senaste dagarna har jag plöjt massa supernaturalavsnitt. Jag gillar verkligen den serien, även om den är lite brutal ibland. Det som är bäst är fan kommentarerna . " this is my new meatsuite, you like? "
kanske inte precis så som jag skrev men ungefär. Samma med överskriften. Jag sitter och skrattar och verkligen gillar dessa ordfighter, perfekta kommentarer och klockrena comebacks. Fruktansvärt underhållande.

Snart ska ja ta och börja fixa mig iordning.
För ikväll blir de först idolmys sen bio med brudarna och nattbussen hem.
Tequila får klara sig länge ikväll. men de e nog bra det med. hon måste ju lära sig nån gång och så länge allt finns så ska de inte vara några problem tror jag.

Som sagt idolmys med Carlstads Finest Aka Sännibänääääni och Fialotta Salamander. några bortfall som jobbar och så men annars så :) Vi ska se breakin Dawn. underbarrrt :D

nej nu kommer syrran så kanske borde fixa mej iordning :) kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar