torsdag 3 november 2011

för många bollar , för få händer...

Jag vet varken ut eller in. så mycket som ska fixas med, ringas till, göras, blablabla. och på allt , tror ni inte min tand går sönder igår.. Plasten som ja haft där ett x antal år efter min lilla olycka 96 ( fick ja veta idag) lossnade. Jag ser nu ut som en hillbilly, och ingen hjälp får man förs alla frågetecken är uträttade vilket kan ta veckor. Jag tror få fattar varför jag stressar upp mej såpass mycket av att en tand på underkäken ( framtänderna där) är trasig. Mina tänder, är typ det enda jag har varit stolt över när de gäller mig själv i hela mitt vuxna liv ( ah sen jag växte i dom ) Mitt leende för dom som vet är alltid stort och att jag nu , trots en sån liten grej, inte vågar le och skratta ordentligt, hur jag känner känslan som jag hade när jag först slog av dom, den dära gryniga, sandiga känslan , som gör att jag mår illa. det är inte kul. sen plus de vanliga obehaget. uscha. därför ja tar de så hårt. att jag inte kan få ha det enda som jag verkligen gillar hos mej själv kvar helt och fint. Ne fy fan säger ja. jag måste vara en av de mest otursförföljda.

Lite Tequila-update. Godingen fick duscha igår, och så ren och fin hon blev. sen fick hon även avmaskning idag in case. Måste ju säga att detta lilla livet får mej att skratta åt mycket. det är en riktig syn när hon hoppar upp på vardagsrumsbordet och cirkulerar colaglaset och tittar på de konstigt . haha. Sötaste cheyen. ne nu blir de true talent. sen försöka komma isäng i tid. Ska försöka ta mej upp för att måla allt imorgon i köket. hoppas hoppas att energin finns där då med.

hej hopp

1 kommentar:

  1. Söta, kära vän!

    Trots att din tand har gått av så betyder det inte att du inte ska skratta eller le. Självklart ska du göra det - det måste du - för det är ju du. Vi runt omkring tänker inte på det, däremot kommer vi att tänka på om du inte är dig själv. Tanden kommer det att ordna sig med. Garanterat. Tills dess le, skratta och skit i alla. Det är det bästa!

    Fast jag förstår absolut hur du resonerar, så gör jag med. Din brustna tand kommer att bli hel igen, och då kommer stoltheten tillbaka. Men le och skratta under tiden.

    Du är så fin så!

    Puss på dig din korv! // Therese

    SvaraRadera