onsdag 16 november 2011

one step closer to the end and I'm about to....... BREAK!

ibland funderar man verkligen på vilka åtgärder man nästan blir tvingat till att ta i sitt liv då hjälp inte finns eller inte fås.

Jag och mamma satt och prata om det, Måste man - eller i detta fall jag - behöva gå en olaglig väg för att få hjälp med min kropp. för nå operationer har ja knappast råd eller lust med.  eller jo en skulle ja faktiskt kunna gå med på. Mest för att.  för nu är de illa igen. trots träning och vaktat min mat lite bättre än annars - har jag gått upp - ÄNNU mer. vad är de här lixom >.<

Jag orkar seriöst inte. de här tar kål på mej.
Ska ja behöva gå och äta kött och  kött för att ha en normal vikt?
är de så jag ska behöva leva för att må bra fysisk som psykiskt. FY FAN .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar