onsdag 24 juli 2013

Dålig dag.

Har en fruktansvärt dålig dag idag. Lättirriterad och retlig utan dess like. Arg på allt och alla även om jag inte borde. Jag har fått en ny dator nu iaf så nu ska jag bara ta och fixa ner PS på den så jag kan börja retuschera bilder igen och se vad de går för. Det här med windows 8 ör förbannat annorlunda och har lite svårt att vänja mig hur man använder det.

Annars då? Tomhetskänslan bara växer för varje dag.
Inatt fick jag sjuka tankar och ångesten bara steg. Det enda jag kunde tänka på var att pappa ligger i ett kylrum helt livlös. Bilden jag har i mitt huvud av det försvinner inte även om det är en bild som min hjärna hittat på hur den ska se ut.

För övrigt fyller syrran 20 idag. Jag har inte köpt något än. Vet inte vad hon vill ha heller för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar