tisdag 1 april 2014

Går in på dag 3 på lchf

Idag går jag in på dag tre på min lchf-livsstil. De två första dagarna har gått hyfsat. Har till och med legat under det dagliga kaloriintaget men har varit lite för hög på kolhydraterna än. Men jag försöker sakta men säkert jobba bort aölt fler kolhydrater ur min kropp. Jag har märkt att min kropp redan har börja reagera som förra gången och mår bättre på alla sätt. Men nu ska jag inte ropa hej direkt . Har varit lite extra trött men det kan vara för att kroppen håller på att ställa om sig. Idag ska jag göra lchf - pannkakor till frukost! Miiiip!!!! Ska bli så gott ! Måste även komma ihåg att försöka ta mej till vc och ta mitt jäkla blodprov! 

Undrar om jag ska orka ta mig iväg på ett försök till löprunda ? :0 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar