onsdag 9 januari 2013

Who needs enemies when they got friends like you..

Just nu känner jag mig rent utav äcklad. Kan inte hjälpa det. Jag känner mej äcklad över hur vissa människor bara kastar bort en som gårdagens sopor. Hur människor kan vara så tvetydiga och fulla av dubbelmoral. uscha mejjen. På allt så kan man inte hjälpa att man känner sig sviken. För det är få jag öppnar upp mig för, och när jag väl gör de så önskar jag att jag kan lita på människan. Men icke.


Sorry va bara tvungen att få ur mig det där.


Idag är en ny dag. Jag och Frugan ska ta och gymma. Underbart! Ska bli så jäkla gött.
Bara svettas ur alla aggressioner och irritationer som vissa människor tar fram ur en.. Fya leden.

Blev förövrigt väckt av att två män stod i mitt kök och viskade. Mäkta läskigt. haha men dom var ju hur trevliga som helst sen efter när ja väl fick prata med dom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar