söndag 6 januari 2013

And sometimes late at night, I think of you

Ja. Mycket man kan tänka på en natt som denna. Tankarna flyger runt som ett enda virrvarr. Men men så är det ibland.


Imorgon kommer antagligen morbror för att kolla om de går att fixa min bil. Den är inte riktigt som den ska och det är förbannat jobbigt kan ja lova. Jag älskar min gamla pärla och jag vill ju att den ska funka.

För övrigt så har jag börjar komma tillbaka till mitt kreativa tecken i form av målning och andra roligheter och det känns underbart. Inte bara eftersom att jag känner att jag får ut någon slags energi från det, utan också för att jag älskar att se färdiga produkter. Är så jäkla sugen på att fota igen. Funderar på om jag kan be syrran ställa upp eller något. Eller någon av dom tre iaf.

Nej , nu lite korsord sen sova .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar