måndag 9 januari 2012

The thought stops my heart

Sitter här mitt i natten och leker apport med Tequila. Lustigt va? En katt som apporterar, men jo det är sant. Hon hoppar till och med upp i sängen med hennes leksaksråtta för att jag ska kasta iväg. Söt hon är. Hoppas verkligen att hon trivs med mig med, det verkar så, men man vet ju aldrig. Men nu till den skumma delen. Sen jag skaffade henne har jag mer och mer längtat efter det där familjelivet. Pojke, bebis. Speciellt det sista, Japp ni hörde mig. JAG har börjat längta efter barn.

Jag vet att tiden inte är inne än och att jag inte vill ha barn med vem som hellst. Men jag hoppas att mitt liv börjar rätta till sig snart i rätt riktning.

Så mycket att ge men ingen att ge det till.
Eller jo, jag har ju min Tequila iaf ..


För övrigt sa min mamma idag att jag nog är världens snällaste människa, bara att ingen annan fattat det än. Sådeså! haha

1 kommentar:

  1. Hej du! Jag vet att du är världens snällaste och jag längtar efter att du ska komma hem igen!

    SvaraRadera