söndag 29 januari 2012

Att vara självständig..

Jag har märkt att under den sista tiden har jag känt mig mer självständig än vad jag gjort på länge. Och det är när man verkligen känner sådana här saker som man mår extra dåligt att behöva vara beroende av andra. I detta fall syftar jag på en sån enkel sak som borrning. Jag ska ha upp tre hyllor i mitt hem och en jackhängare eventuellt. Alla dessa saker ska upp på betongväggar. Att få upp detta i betongväggar är rent utav ett helvete kan jag lova. borrar som är för dåliga, maskiner som inte orkar. You name it. Speciellt när man bara vill ha allt klart och fint blir det ännu jobbigare. För man vill klara det där lilla extra själv. fixa iordning det i sin ensamhet för att senare kunna imponera med hur fint man gjort det. Men som sagt. Ibland får man bara vänta. that's it.

Imorgon har jag två ärenden som ska fixas. mitt i mellan dom dyker tirrefirr upp. ska bli skönt att träffa henne.
resten av dagen vet jag inte hur jag ska spendera, men men. slutar väll med film i min ensamhet xD haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar