söndag 22 januari 2012

Äntligen Hemma.

Sitter här i min nya onepiece. Kom hem för ett x antal timmar efter ca 2 månader hos mamma. Somnade på soffan direkt när jag kom hem ^^ haha. Har massa planer för mitt hem, och jag kan knappt vänta på att få sätta igång :) är så sjukt nöjd över mig själv och mina val just nu. För övrigt övningskörde jag från Khamn till Karlstad och det gick faktiskt riktigt bra :) så imorgon blir det att åka ner till stan och fixa diverse ärenden, sen boka körlektioner och sen hem och börja tvätta min monstertvätt och börja småstäda lite.
införskaffat färg med för att kunna måla mitt skrivbord svart. Lite ramar ska målas med.
Sen städa mitt förråd då jag måste hitta min borr ! :D  aja .
nu ska ja se klart på mama mia och sen sova ! :) natti :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar