måndag 27 juni 2011

I TVns värld

Har ni någonsin suttit och kollat på tv och kommit på att ni skulle vilja vara i det programmet fast som ett riktigt liv då dvs. och sen sitta och spinna på att tänk om de som sker runt omkring en, de liv du lever är egentligen en stort experimentellt tvprogramm för någon annan galax eller ngt. HAHA. nu kommer ja låta konstig. Men ibland när jag är mitt uppe i ett huvudbry och jag börjar sväva iväg så kan jag komma på att tänka att mitt liv är egentligen en illusion, att jorden kanske egentligen är vad vi har labbråttor till. Ett stort experiment. Folk som övervakar oss - slänger till oss problem för att se hur man kan lösa dom. Jag vet inte om ni riktigt förstår hur jag tänker men. Vem gör de egentligen. jag är lite knäpp så :P
Men nån gång när livet går fel, snett, otroligt bra eller ngt annat - tänk då : tänk om de är någon annan som styr det här. Att min värld är någon annans testversion eller något för att se hur man reagerar.

Då lovar ja  - då blir man fan tokig efter ett tag. hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar