måndag 13 juni 2011

Att vara snygg.

Vad är för övrigt denna hets med att man måste vara snygg för att vara intressant. De är det eller slampig i princip . haha nej men missförstå mig rätt. När man går ut på krogen eller liknande evenemang så kan man snabbt se vilken typ av utseende på tjejer som får mest killar efter sig. Jag säger inte att jag ser ner på dom som är snygga eller så. Men däremot kan ja tycka de för de första kan va jobbigt när de klagas på att man har för många efter sig ( visst blir de för mkt kan ja förstå , de gör ja, ) och sen kan jag tycka att när dessa tjejer tycker de blir för mycket att dom borde tänka hur mindre "snygga tjejer" har det. Hellre ha en drös killar efter sig så man kan sålla bort, än att få nöja sig med första bästa eller ingen alls. Dessutom den kommentaren jag fått många gånger - att jag är för kräsen. No way. men vem säger att jag ska ta första bästa? är de bara för att jag inte kan få något bättre eller vad?

som sagt. utseendefixeringen borde försvinna - men den kommer aldrig att göra det så.
Det är väll bara att ta vacker sked i munnen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar