fredag 9 mars 2012

Nu ska jag hem ett tag

Ja hem till Karlstad ett par veckor, ska bli skönt. Detta för att jag och tequila ska få hem några temporära familjemedlemmar ;) ska vara kattvakt åt två katter till :) hoppas allt går bra. Känns bra också att mitt liv börjar komma i rullning. Det är tal om praktik i ca 2 månader för eventuellt anställning efteråt på ett företag som säljer bläckpatroner och sånt. Där ska jag sköta reklam och företagskontakt typ. För utom det så har jag även fått bekräftelse av att det kommer lösa sig med körkortet på ett eller annat sätt . Känns underbart. Nu gäller det bara att plugga plugga plugga och köra som fan. Längtar verkligen efter den dagen när jag har körkortet i hand och jag kan åka ut med volymen i bott och bara njuta av friheten :) ja ja . Imorgon ska jag umgås med Sofie iaf :) ska bli mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar