torsdag 27 oktober 2011

städdag.

Jag sket i doktorn idag. Kände inte att jag hade lust med de faktiskt. det kan vänta någon månad.
idag har jag haft städdag här hemma och lite omplacering av grejjer för att allt ska se bra ut.
jag vet inte. kännerm ej tillfreds på ett annat sätt än ja gjort på länge. Tirran hjälpte mig dessutom få upp en lampa. Underbart. Nu gäller de bara att pappa kommer hit med skrivbordet och mitt nya vardagsrumsbord så är jag jättenöjd. Är en sån otrolig lättnad nu när emelie hämtat alla sina saker.  det är inte extramöbler överallt, de är inte dåligt med plats. Allt är som det ska och de känns så fruktansvärt skönt. just nu går ja dock i valet och kvalet om hur ja ska göra med lite inköp som jag vill göra.  två hyllor av lackserien ska införskaffas iaf. och eventuellt en ny kattlåda till lillen. ett annat inköp jag vill göra är en ny tvättkorg. en i trä med lock den ja har är ju värdelös. hum. får fundera på det. pengarna finns ju inte riktigt. kattlådan dock är viktigast just nu. den lilla är så ful och sand sprättas. mja uscha.

aja. som sagt mkt att dona med. men har bestämt mej för att måla om köket iaf.  måste bara hitta billig färg först. och då menar ja billig.

Nu städa klart, ut med grejjer i förrådet och sen ut med skräpet och boka tvätttid.
sen får vi se vart kvällen tar vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar