onsdag 26 oktober 2011

Jag och min Tequila ..

Jag är äntligen hemma i Karlstad, och förutom två ärenden imorgon så ska jag bojkotta halloweenhelgen och bara städa och pyssla och mysa med Tequila. Jag är nöjd över mitt beslut att ta hem henne. Det är dags att jag börjar ta ansvar för något. Dessutom känner jag mej inte ensam med henne på samma sätt. Hon får mej att skratta, busa och tänka till. Har någon annan någon åsikt om det hela som inte stöttar mig i mitt beslut kan hålla det för sig själv. För hade dom bara en aning om den ensamhet och den tomhet jag känt på sistone och hur denna lilla myskisse fyller upp detta tomrum skulle något annat än stöd inte finnas. Dessutom vet jag att skulle det gå totalt åt skogen har hon ett hem där hon trivs i att komma till . Men som det verkar trivs hon redan. jätteduktig i bilen hit, och började leka direkt. .

Har också bestämt mej för att bojkotta halloween. bara va hemma hela helgen. Hittar jag, så köper jag kanske billig färg och målar om hela köket . haha. bättre nöje får man leta efter.
puss och hej.

Dessutom btw, så tänker ja inte heller slösa tid på skitsaker. har bättre saker att lägga energi på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar