onsdag 12 oktober 2011

Om mitt liv vore som jag ville.

Om mitt liv vore så som jag strävar efter, hade jag haft ett jobb som jag trivts med med hyfsad inkomst, en pojke jag älskade av hela mitt hjärta som jag hellst bodde med, som förstod mig och visste hur jag fungerar, utan att jag ska behöva ändra på mig nått större.. Jag Hade varit på gymmet varje dag och kännt mig tillfreds med mig själv och min kropp. Jag hade varit fri från sockerberoendet och strävande efter nya mål. Jag hade haft en kisse som väntat på mig när jag kommer hem som myser upp sig med mej när karl inte vill. Jag hade Betalat av alla mina skulder och sparade för att kunna köpa ett hus/ radhus. Bil och körkort hade gjort så att jag lyckats med allt som inte kan ske på hemmaplan, Jag hade vart nöjd med mej själv och känt att jag hade haft något att leva för på riktigt - något att ge min kärlek och energi till.  Jag hade haft en bebis inplanerad inom några år, och en förlovning på g. OM.

Men jag får zooma in på verkligheten.
Jag har inget av det där.
Jag har min familj och mina vänner.
en saknad i mitt bröst
frågetecken hur jag ska kunna uppfylla mina mål.
en ljuspunkt tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar