söndag 17 augusti 2014

Känner mig som ny.

Eller ja , just nu är jag snorig som tusan men förutom det så. Har haft några cheatdays nu vilket måste sluta från och med jag vaknar imorgon.  Lite frågor i mitt huvud har även blivlt besvarade så gott som det går och jag spenderat mina dagar med lite mer lugn i hjärta och hjärna.  Dessutom har ju helgens busigheter gjort mig glad med. 

Jag har märkt att jag mår 1000 ggr bättre i psyket nu när jag kommit igång med träningen igen.  Dessa dagar har de mest gått till dans och promenader men bättre än inget. Imorgon blir det dessutom en morgonpromenad om vädret tillåter sen lite svampplockning med fina Thirran <3 

Försöker att "träna lugn" just nu när jag har virus i kroppen men på tisdag är fe fan all in som gäller ! Då är det handboll igen ! Så jävla wonderful! 

Så kul så jag tror jag dör är det! Och så lycklig som jag är efteråt är helt otroligt. Sjukt hur en sport kan göra något så för en själv. 

Blä. Nej nu sängen! 
Upp vid 08 imorgon för promenad ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar