torsdag 18 oktober 2012

Med ett leende på läpparna

Jag är så stolt över mig själv idag. Inte nog med att jag tagit initiativ på jobbet och jobbat riktigt bra så har jag även fått hjälpa kunder och känna att jag kan de här . Prismärkt har jag gjort med . Inte nog med allt detta så har jag hittat den sängramen jag velat haft så länge , där på jobbet. Den bara stod där komplett och allt . Lyckan är total bort med glassängbord och hej min fina nya . Massa smådetaljer kommer hem med :) inte nog med allt detta så har jag även dragit med mig carro och gymmat. Så skönt att vara där igen och bara få svettas riktigt ordentligt bli riktigt trött. Sådär så man knappt tar sig hem. Blev inte riktigt så trött men blev ett riktigt bra förstapass.

Imorgon äre jobb som gäller . Sen till mamma och köra bil och ha allmänt mysigt :) blir fint det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar