söndag 23 september 2012

Buzzador - pantene pro v

Nu återkommer jag till mitt tips om att bli buzzador. För ca en månad sen fick jag ett paket med div produkter för mig och några tester att buzza till mina vänner.

Denna gång var kampanjen Pantene Pro V. 
Det fanns tre olika sorters schampoon beroende på hårtyp du hade och jag fick normal-thick till mitt hår.

Min uppfattning av pantene pro V är att den funkar! I alla fall för mitt hår.
Efter användandet blev håret mycket glansigare, lenare och friskare.
Eftersom jag förutom schampoot även fick hårinpackning, balsam och leave in spray som skyddar mot värme så gav den mig ett komplett skydd och mitt hår känns bättre än på länge.

eftersom jag en sväng blonderade mitt hår så det blev risigt och torrt och fick klippa av mig i stort sett allt så var håret fortfarande mycket torrt. Men när jag började med denna produkt så är de faktiskt kul att tvätta håret igen :)


har även pratat lite med de vänner jag buzzat, och som det verkar så är även dom nöjda med produkten :P

Så testa Pantene Pro V, det är inte dyrt och funkar faktiskt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar