torsdag 2 februari 2012

sweet thursday..

måste bara få säga en sak först: Dubbelmoral, hur jag älskar dig <3
Mer än så säger jag inte ^^

Idag vaknade jag upp efter att faktiskt ha fått sova några timmar. Gick ner till bostadsbolaget och vips, så är dörren fixad, och hatthyllan bortplockad :) Detta gjorde i sin tur att jag tog en promenad ner till rusta och införskaffade spackel och tejp och lite annat nödvändigt och målade en fondvägg där av samma färg som jag har i köket :) Nu är frågan bara , ska jag ha nya hängaren på kortväggen eller ska jag både ha den och hyllan på fondväggen.... humm. Återstår att se. Ska iaf ut till ikea imorgon efter körlektionen och införskaffa en spotlight och en billig hylla till hallen.

Världens bästa snickade/vaktisar jag har då? Han sa att jag bara behöver slå en pling imorgon så får jag låna hans megaborr så jag kan fixa upp allt själv. :D


Ja ja . det märks vad jag ska hitta på. ^^


För övrigt, är det någon annan än jag som tänkte på att oftast när man möter ett gäng ( även om man är ett par/tre stycken själv) så slutar bägge mötande parter prata medan man precis korsar varandras väg? Som om samtalet man har skulle vara hur viktigt som helst, och dessutom jättehemligt? haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar