söndag 19 februari 2012

oh how I adore you..

Älskart att ha en förkylning i kroppen som inte riiiiiiktigt vill bryta ut och jag istället får typ finnar. Nu funderar väll säkert ni som läser på va fan jag menar. Men jag har typ aldrig finnar, alltså ALDRIG mer eller mindre. Men ibland när jag blir förkyld så lyckas de komma fram sånna där små jävlar som jag pillar sönder i sömnen och ja. Förylningsfinnar. älskar dom. en ser så vacker ut . huja. men men de försvinner väll. Just nu är jag hos mami. Blir nog kvar här ett par dagar iaf. Kanske till och med tills på fredag beroende på far. ( bra sätt att tjäna in lite på matkassan då jag sparar på det jag har hemma (A) ). Så jag har spenderat gårdagen med att städa gärnet här på nedervåningen. bytt gardiner på övervåningen, småstädat i köket osv. Så nu är mamma glad. Hon behövde inte ens fråga lixom :D . Nej nu ska ja spela lite castleville på faaaaacebook. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar