tisdag 20 september 2011

A hard workwork

Ja dagens träning gick faktiskt riktigt hyfsat. Svettades som fan, kände att de tog och de kändes skönt efteråt.

Började med 1,5 km löpning på band i 3 olika farter. För dom som känner mig är löpning ett problem då mina knän ofta brakar ihop ca 2 min in i löpningen. Men idag gick de relativt, och kändes som en helt okej uppvärmning. ( startade ju gymbesöket med em Celsius peach mango och lite tjöt med tränarna)

Sen blev de cirkelträning. Effektivitetsträning alltså med korta korta pauser  ( ca 10 sek) mellan olika övningar.  De muskelgrupperna som var i centrum idag var axlar, rygg och speciellt mage.
Blev ca lite över en timmes träning på detta sätt och jag känner mej lagom mör.

När man tränar effektivt är inte vikten på maskinerna viktiga utan att man håller upp flåset.

Trots lite fusk med godis och annat så har ja på en vecka krymt 3 cm runt midjan och tre kilo i vikt .
Känns heeeelt okej och var precis de jag behövde för att få en pusch att fortsätta med allt.

Känns som lite är på grund av tabletterna med äppelcidevinäger mm i. Men å andra sidan kan de lika gärna va träningen. Men rena äppelcidervinägertabletter ska köpas hem. Javisst. Nu e ja igång igen . go go

Idag ska ja käka nån fisksoppa med grädde och cremefraiche och potatis i ( liiite potatis OBS)
får se hur de smakar :P hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar