fredag 20 juni 2014

Tråkigaste midsommaren ever

Har just spenderat något som kan räknas som det tråkigaste midsommar ever. Eller visst den har inneburit lite shopping men thats it. Har nämligen jobbat ett dygnspass. Eller är mitt i ett kanske man ska säga. Klockan är 00:15 och jag är trött som ett svin, saknar mina vänner och en annan viss person som har smugit sig in i mitt liv (återstå att se av vilken anledning) . Jag saknar familjefirandet i storfors med grillning på farmor och farfars baksida och doften av nyrökt lax. Idag saknar jag Pappa och Farfar mer än vanligt . 

Vad som gör mig förbannad är att jag inte är inkluderad i deras liv längre. Att jag inte ens får frågan att delta . Aggressionerna växer bara mer å mer för varje högtid, födelsedag och speciella firanden, då jag får läsa om hur "alla" i familjen deltagit. Bullshit. 

Mitt humör hjälps inte direkt med att mamma och jag spenderat midsommar (förutom en måltid som var halft färdiglagad) i varsit rum mer varsin dator trots försök från min sida att hitta på något . 

Nä. Inte igen alltså. Vill jag fira ska jag hädanefter fira med folk som vill fira med mig. 

Tack å hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar