söndag 25 maj 2014

Känslor

Det är jobbigt att ha känslor många gånger. Vad det är för känslor vet jag inte i grund och botten eftersom jag försöker hålla dom utanför så länge som möjligt. Men ibland smyger dom sig in och jag känner mig sådär uppspelt som en 14åring. Vilket resulterar i att en motgång som kanske egentligen inte är en motgång, tar upp hela min existens och mitt huvud snurrar värre än värst och magkänslan spelar mig ett spratt. 

Eller ja ett spratt vet man aldrig förän efteråt, men jag får hoppas på det.  Det är fruktansvärt lätt att falla tillbaka i gamla mönster när magkänslan bråkar.est egentligen för att jag egentligen bara vill lösa problemet men inte når fram med mina konstiga försök. 

Dags för en dags arbete för att sen köra bil till storfors. Ska hälsa på papi idag. Har en present till honom. Jag saknar honom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar