fredag 14 mars 2014

När hopplösheten kommer..

Så får jag försöka tänka på det som är bra i mitt liv. För oj vad mycket som är bra egentligen. Fina vänner, jobb, tak över huvudet, ett jäkla sisu, och envishet som gör att jag kan komma långt. Bara att jag ger mig F*N på det.

Har just nu suttit och kikat på ett schema som kanske skulle kunna funka bättre. Men vi får se vad resten av personalen tycker då det inte är upp till mig egentligen.

Jag vill förvarna alla som kanske råkar på mig de kommande dagarna. Jag är fruktansvärt lättirriterad just nu. Kan va för att jag känner en liten press angående lite plugg som måste in. Fick dessutom som grädde på moset U på första examinationen så måste göra om massa i den för att få godkänt. Känns sådär men jag var faktiskt inställd på det från början. Så måste bara hitta mer referenser osv.  Få en bättre frågeställning. Ska försöka skriva ut det kommenterade exemplaret så jag lättare kan ändra utan att behöva bläddra massa fram och tillbaka på datorn.

Måste dessutom bara berätta en sak som jag fått insikt om. Sen jag började med Bod-é Burn så har mitt sötsug minskat radikalt. Helt underbart. MEN Nu är de bara att få hjärnan och vanan att fatta att jag inte behöver äta 24/7 hahaha.

sånt e livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar