lördag 12 oktober 2013

Varit lite off.

som sagt har jag varit lite off ett tag. Detta mest beroende på att min dator har varit hos doktorn. Fick inte extra ram-minnet att funka så tydligen var det något fel på själva läsaren.

Vad har hänt på sistone då?

Jo, jag har kommit igång med träningen rätt ordentligt, så blir väll en liten sväng om dagen åtminståne.
Nu när ja har något att se fram emot. Mamma har ju fått sig en lägenhet nu som hon flyttar in i runt slutet på november/1 december beroende på nuvarande hyresgäster. Kommer bli så underbart skönt att bara få vara ifred och vila ut dom dagarna man inte jobbar, och kunna göra precis som man vill.
Måste ju påstå att jag börjar bli måttligt trött på att ha folk här 24/7

Inte känna att nått man gör trampar på någons tår lixom.

Jag har verkligen saknat fotograferingen nu under dessa tre veckor som datorn varit borta. Har ju vart lite svårt att göra något när man ändå inte haft något att lägga in bilderna på.


depressionen då?. Jo den går upp och ner som en total bergochdalbana.
Vad jag än gör så är de någon stund av dagen som faktiskt inte är bra. Fast det var som en vän sa, man måste få må dåligt för att veta när man mår bra. Men sen är det graden av hur dåligt man mår som avgör.


nej nu ska jag ta tag i mitt liv lite och ta mig en långpromenad tror jag . bara plugga in lurarna och gå gå gå.

Imorgon kommer jag dö. Det är dags för boxningspass på friskis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar