söndag 17 februari 2013

Måndag imorgon..

I morgon blir det första dagen tillbaka på solareturen efter min sjukskrivning. Känns både bra och dåligt. Men å andra sidan vet jag att jag är där imorgon men att jag eventuellt bara är där halvdag på tisdag, och sen får vi se hur resten av veckan ser ut.

Jag har många småsaker som jag stör mig på just nu hos människor. Eller speciellt på vissa i min närhet. ( absolut inte mina närmsta vänner nu utan ah). Blir så fundersam om hur vissa tänker och varför dom gör som dom gör. Att lägga skuld på något som inte var mitt beslut. Men men sånt är livet.

Igår hade jag en riktigt fin kväll med Malin och Emelie. Satt och kikade på mello och drack vin och tjötade. sen drog jag och Em ut på krogen. Dansade massa, träffade gamla och nya vänner. Sen hade jag ett långt trevligt telefonsamtal. Alltid mysigt ;)

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt då jag ska ut på promenad klockan kvart i sju på möran. Finnt det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar